AS Liviko lisab oma toodetele ja reklaamidele hoiatusmärgid 19.04.2012

AS Liviko lisab oma toodete etikettidele ja reklaamidele hoiatusmärgid, et kutsuda üles vastutustundlikule alkoholikäitumisele. Toodete etikettidele ja reklaamidele lisatakse kolm hoiatusmärki: „Kui jood, ära juhi!“, „Lubatud vaid üle 18-aastastele!” ja ”Rasedad ei tohiks alkoholi tarbida!”.

„Hoiatusmärkide lisamisega on Liviko kehtestanud endale seadusest karmimad nõuded alkoholi reklaamimisel ja esitlemisel. Soovime olla alkoholikultuuri eestvedaja ning astume samme kultuursema, mõõdukama ja vastutustundlikuma alkoholitarbimisega ühiskonna suunas. Meie eesmärk on süvendada ühiskonnas arusaama, et alkoholist tuleb hoiduda lastel ja alla 18-aastastel noortel, samuti rasedatel. Soovime pöörata ka omalt poolt tähelepanu sellele, et alkoholi tarvitanu ei tohi autot juhtida ning töötegemine ja alkohol ei sobi üldjuhul kokku,“ ütles AS Liviko juhataja Janek Kalvi.

Üleminek hoiatusmärkidega etikettidega toodangule toimub terve 2012. aasta jooksul vastavalt tootmisplaanidele. Hoiatusmärkidega etikettidega toodete müüki jõudmine sõltub laovarudest ja tootmisplaanidest.

Telereklaamides hakkab Liviko hoiatusmärke edastama reklaami lõpukaadris koos reklaamiseaduses ette nähtud kohustusliku hoiatuskirjaga. Esimene hoiatusmärkidega varustatud telereklaam on Eesti müüduima viina Laua Viina reklaam, mis läheb eetrisse 19. aprillil.

Esimene kauplustesse jõudnud hoiatusmärkidega toode on uus Viru Valge Cooleri perekonna kokteilijook Peach Ice Tea. Järgmisena hakkab tehas mai jooksul väljastama hoiatusmärkidega varustatud Liviko põhitooteid Laua Viina, Viru Valget ja Vana Tallinnat.

Liviko sotsiaalse vastutuse poliitika näeb ette märgistada 2012. aasta jooksul kõik Eestis müüdavad omatooted. Liviko on otsustanud lisada hoiatusmärgid nii omatoodete reklaamidele kui ka Liviko maaletoodavate alkohoolsete jookide reklaamidele. Üleminek reklaamide kujundustes toimub kahe aasta jooksul alates käesoleva aasta aprillist.

Liviko on võtnud kasutusele märgistuse, mille põhimõtted on välja töötanud Eurocare ehk Euroopa Alkoholipoliitika Ühendus.

Hoiatusmärke saab vaadata siit:www.prpartner.ee/Liviko/hoiatusmargid_tekstiga.jpg
Reklaaminäidist saab näha siit: www.prpartner.ee/Liviko/Liviko_hoiatusmargid_lopukaader.jpg

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

Logo Logo Logo Logo