Liviko tuli veiniturule Nautimuse kaubamärgiga 02.02.2006

Eesti juhtiv alkoholitootja Liviko alustas veinide importi ja valis selleks 1200-1300 veini hulgast välja parimad, et koondada need Nautimuse kvaliteedimärgi alla.
Liviko müügidirektori Ragnar Kitse sõnul tingis Nautimuse märgi loomise väga tihe konkurents veiniturul. Poeriiulitel on valik tohutu ning kvaliteetse veini leidmine äärmiselt keeruline, lisas ta.

Nautimuse veinivalikusse kuulub edaspidi pidevalt 40-50 veini umbes 10 riigist. “Meie eesmärk Nautimuse märki välja töötades oli teha inimeste elu lihtsamaks ja olla abiks veini valimisel. Nautimuse märgi saavad veinid, mida on aidanud paljude teiste seast valida tuntud Eesti veinitundjad,” rääkis Kits.

Eesti veiniturul müüakse üle 6000 erineva veini, mida võib liigitada piirkonna, marjasordi, hinna ja paljude teiste näitajate alusel. Näiteks supermarketites müüakse kuni 1200 erinevat nimetust veini ning maaletoojaid on 50 ringis. Nautimuse märgiga vein on Kitse sõnul kindla peale minek, seda võib alati osta, olenemata isiklikest eelistustest või tarbimisviisist.

Meile teadaolevalt on Nautimus esimene omasugune märk Eestis, ütles Kits. Nautimuse veinid pärinevad sellistest tuntud veinipiirkondadest nagu Tšiili, Argentiina, Lõuna-Aafrika, Austraalia, Prantsusmaa, Hispaania, Saksamaa, Itaalia ja Bulgaaria ning jäävad hinnaklassi 60-150 krooni. Uue kaubamärgi alla koondatud veine leiab enamikes suuremates kauplustes üle Eesti. Nautimus on veini kvaliteedimärk – oma klassi kindel valik.

Vaata lisaks: www.nautimus.ee

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

Logo Logo Logo Logo