Hoiatusmärgid

Liviko eesmärk on luua vastutustundlikumat alkoholitarbimise kultuuri. Kõik meie Eestis müüdavad omatooted ja nende reklaamid kannavad hoiatusmärke. Hoiatusmärgid oleme lisanud ka Liviko maaletoodavate alkohoolsete jookide reklaamidele.

Etikettidele ja reklaamidele hoiatusmärke lisades kutsume alkoholitarbijaid üles vastutustundlikule käitumisele. Kasutame märgistust, mille põhimõtted on välja töötanud Eurocare (European Alcohol Policy Alliance ehk Euroopa Alkoholipoliitika Ühendus).

Hoiatusmärke on kolm:

 „Rasedad ei tohiks alkoholi tarbida!”
 „Kui jood, ära juhi!”
 „Lubatud vaid üle 18-aastastele!”

Kolm hoiatusmärki on alati üksteise kõrval, moodustades terviku. Need asuvad enamasti toote tagaetiketil. Hoiatusmärke ei lisata ainult üksikutele väikesemõõdulistele reklaamidele, kus tootenimega märk moodustabki kogu reklaampinna või kuhu ei mahu midagi muud peale toote nime ja reklaamiseaduses ette nähtud kohustusliku hoiatuskirja.

Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

Logo Logo Logo Logo